Během studií na střední uměleckoprůmyslové škole v Praze zpívala Věra Křesadlová s amatérskou bigbeatovou kapelou a příležitostně statovala ve snímcích někdejší barrandovské produkce. Při jednom z koncertů zaujala mladého režiséra Miloše Formana natolik, že ji obsadil do svého připravovaného debutu KONKURS. Na rozdíl od mnoha dalších adeptek Křesadlová ve fiktivním konkurzu skutečně uspěla a mj. právě díky nově získanému angažmá v populárním divadle Semafor se stala jednou z nejoblíbenějších českých hereček šedesátých let. Její atraktivní vzhled, přirozenost a smysl pro humor konvenovaly s „všednodenní poetikou“ jednoho z proudů domácí nové vlny.
V současnosti se věnuje především výrobě originálních vitrážových lamp tzv. Tiffanyho metodou. Je matkou tří synů – Radima, Petra a Matěje, z nichž poslední dva jmenované má z dlouholetého manželství s Milošem Formanem. Věra Křesadlová, která se podle svých vlastních slov za herečku a zpěvačku v pravém slova smyslu nikdy nepokládala, se dodnes v malých rolích objevuje na filmovém plátně (AKUMULÁTOR I, NEJASNÁ ZPRÁVA O KONCI SVĚTA, MEDVÍDEK aj.).