Původem dánská herečka Ann Smyrner zahájila svou kariéru jako nadějná divadelní herečka, pak se ale zařadila do zástupu blonďatých krasavic západoevropské kinematografie průměrných kvalit. Narodila se jako Hanne Smyrner v Kodani, respektive ve Frederiksbergu, který je součástí dánského hlavního města. Jejím otcem byl významný dánský divadelní herec Poul Smyrner (1899-1978), matka byla operní pěvkyní.
První filmovou roli dostala v romantické komedii VŠEMI MILOVÁNA (Von allen geliebt, 1957) po boku předválečné hvězdy Magdy Schneider, o rok později ji výrazně zviditelnila titulní role ve filmu LILLI - DÍVKA Z VELKÉHO MĚSTA (Lilli - ein Mädchen aus den Großstadt, 1958). Velkou příležitost dostala také v úspěšné komedii TROJČATA NA PALUBĚ (Drillinge an Bord, 1959), nenáročné filmy různých žánrů jí pak provázely i v dalších letech. V rodném Dánsku točila poprvé v roce 1960, kdy reprezentovala ženský prvek v hororu REPTILICUS (1961). Mezitím se objevila i na italské půdě a hrála ve filmu HŘÍCHY MLADISTVÝCH LET (Il peccato degli anni verdi, 1960).
Se stoupající popularitou se Ann Smyrner stala i předmětem zájmu bulvárních médií, která začala probírat její vztahy s muži. V létě 1961 byl například zmiňován jordánský princ Faref Husejn (*1936), s nímž se setkala na filmovém festivalu v Berlíně. Větší pozornost byla věnována jejímu poměru se slavným Lexem Barkerem (1919-1973), jehož partnerkou byla i v několika filmech. Pár spolu vytvořili například v mezinárodně obsazeném dobrodružném filmu DAS TODESAUGE VON CEYLON (1963) nebo v německé komedii SNÍDANĚ DO POSTELE (Frühstück im Doppelbett, 1963), hráli spolu také v britském snímku VICTIM FIVE (1964), při jehož natáčení v jižní Africe byla Ann Smyrner pokousána psem nakaženým vzteklinou a několik týdnů pak strávila v nemocnici.
Dobrodružný a kriminální žánr ve filmografii Ann Smyrner dominoval, výjimku tvoří například hlavní postava Andrey von Brugger, zamilované dcery bohatého statkáře, v rakouském filmu ROMANCE V BENÁTKÁCH (Romanze in Venedig, 1962). Většina německých filmů Ann Smyrner je u nás prakticky neznámá, připomeňme ale například francouzský film ANGELIKA A KRÁL (Angélique et le roi, 1965); tady hrála komornou Terezu, která se snaží Angelice podstrčit jedem napuštěné šaty a zaplatí za to životem. V širším měřítku ji zviditelnil také španělsko-německý horor DŮM TISÍCE PANENEK (La casa de las mil muñecas, 1967). Výjimečně pracovala i mimo západní Evropu a spíše jako kuriozita se v její filmografii vyjímá polský film KDYŽ LÁSKA BYLA HŘÍCHEM (Kiedy milosc byla zbrodnia, 1968), kde hrála větší roli majitelky kavárny a vytvořila zde partnerskou dvojici s americkým hercem Markem Damonem.