Fotograf a filmový herec Antonín Frič se narodil 10. března 1886 v Praze. Jako fotograf se vyučil v Langhansově fotografickém závodě. V letech 1904 – 1914 byl koloristou u firmy Pathé v Paříži, malířem pozadí a aranžérem v Německu, Holandsku a Belgii. Od odveden do první světové války a po jejím konci se natrvalo usadil v Praze.
Jako fotograf stvořil tucty kvalitních fotografií z řady oblíbených filmů (např. POZNEJ SVÉHO MUŽE, RYBA NA SUCHU, ZLATÉ DNO, VALENTIN DOBROTIVÝ, POČESTNÉ PANÍ PARDUBICKÉ, PRSTÝNEK a desítky dalších). Antonín Frič se specializoval rovněž na obor reklamních fotografií ve svém vlastním, moderně zařízeném karlínském podniku (1932).
Přivydělával si taktéž jako herec epizodních rolích. V němém filmu jich vytvořil na čtrnáct: rychtář v pohádce Svatopluka Innemanna ČERVENÁ KARKULKA (1920), bohatý mladík v dobrodružném snímku Vladimíra Slavínského DĚVČE ZE STŘÍBRNÉ HRANICE (1921), muž v PROBLEMATICKÉM GENTLEMANU (1923) Přemysla Pražského, krejčí Tadeáš Boubela v Krňanského komedii VDAVKY NANYNKY KULICHOVY (1925), stárek v Seidlových a Innemannových Z ČESKÝCH MLÝNŮ (1925), kuchař Neplecha v další Pražského komedii ŠEST MUŠKETÝRŮ (1925), intendant v životopisném JOSEFU KAJETÁNU TYLOVI (1925) Svatopluka Innemanna a nebo prodavač v Antonově komedii DO PANSKÉHO STAVU (1925).
V druhé polovině 20. let to byl strážník ve FALEŠNÉ KOČIČCE (1926) Vlasty Buriana a Svatopluka Innemanna, pobočník MUDr. Grünsteina v Lamačově přepisu slavného románu Jaroslava Haška DOBRÝ VOJÁK ŠVEJK (1926), stárek Lukáš ve STARÉM HŘÍCHU (1929) M. J. Krňanského, advokát v dramatu BOŽÍ MLÝNY (1929) Josefa Medeotti – Boháče, lékař v melodramatu ČERNÉ OČI, PROČ PLÁČETE…? (1930) Leo Martena a svatební host v Pražského komedii VENDELÍNŮV OČISTEC A RÁJ (1930). Jak vidno, nejčastěji Antonína Friče zaměstnávali režiséři Svatopluk Innemann, Přemysl Pražský a M. J. Krňanský.