Věra Kadlecová se narodila jako Věra Tenglerová 24. ledna 1921 v Praze. Ovšem během své více jak dvacetileté kariéry používala též své první vyvdané příjmení jako Věra Třešková či obě naráz jako Věra Třešková – Kadlecová. Po základním vzdělání se stala v poválečném období až do odchodu na penzi zaměstnancem Československého státního filmu.
Poté v letech 1950 – 1961 prodlela v pozici zástupce vedoucího výroby především u Františka Miliče a jednou u Gustava Rohana, Rudolfa Wolfa a Jiřího Šebora na různých snímcích.
V této funkci se jako svou pečlivostí známá pracovnice podílela na titulech režisérů Jána Kadára a Elmara Klose (ÚNOS – 1952), Miloše Makovce (SEVERNÍ PŘÍSTAV – 1954), Otakara Vávry a jeho realizačně dost náročné HUSITSKÉ TRILOGIE (JAN HUS – 1954, JAN ŽIŽKA – 1955 a PROTI VŠEM – 1956) a dalším filmu (OBČAN BRYCH – 1958), Jiřího Weisse (VLČÍ JÁMA – 1957 a ROMEO, JULIE A TMA – 1959), Jiřího Krejčíka (MORÁLKA PANÍ DULSKÉ – 1958, PROBUZENÍ – 1959 a VYŠŠÍ PRINCIP – 1960).
Po deseti letech se Věra Třešková – Kadlecová osamostatnila a stala se samostatnou vedoucí výroby. Během let se z ní stala významná produkční (jako jedna z mála žen v této funkci ve Filmovém studiu Barrandov), která vedla výrobu u významných snímků ze 60. let.