Kameraman Andrew Laszlo se narodil pod jménem László András. Se svým bratrem Alexem vedli do druhé světové války celkem bezstarostný život. Během školních let byl Andrew nadšeným plavcem a bruslařem. Během studia se začal zájímat o fotografování. Netrvalo dlouho a vedl malý podnik, který tiskl fotografie.
Po válce Andrew emigruje do USA a zkouší se uchytit u filmu jako kameraman. V 50. letech spolupracuje jako ředitel fotografie a kameraman v TV programech Eda Sullivana. Počátkem 60.let je Andrewovi nabídnuta práce za kamerou v kontroverzním filmu One Potato, Two Potato (1964) a natočit i první rockový koncert The Beatles at Shea Stadium (1965) pro téměř 60 000 lidí. Následovala komedie You're a Big Boy Now (1966) režiséra Francise Forda Coppoly a další nabídky na sebe nenechali dlouho čekat.
Během 60. a 70. let stojí Andrew za kamerou většinou v TV filmech a seriálech, ale blýskne se kamerou v úspěšných komediích Burani ve městě (1970), nebo Jennifer on My Mind (1971). Průlom však přichází s dnes již kultovním snímkem Warriors (1979), kde Andrew navrhnul několik filmových technik, včetně inovativního osvětlení, které používal při fotografování interiéru vozu metra.
Během 80. let zazářil svou kamerou v oceněném TV seriálu Shogun (1980) s Richardem Chamberlainem i snímku Zajatec japonských ostrovů (1980). Následoval megahit Rambo: První krev (1982), ale zaujal i kamerou v Jižanská pohostinnost (1981), Ohnivé ulice (1984), Remo (1985), či Poltergeist II (1986) a Vnitřní vesmír (1987). Během svého života získal nominaci na Emmy za snímek The Man Without Country (1973) a za televizní miniserii Shōgun (1980).