Šušká se, že jedním ze zaručených postupů, jak vyrobit bollywoodský blockbuster, je obsadit do hlavní role Shahrukha Khana.
Shahrukh se nejprve objevil v několika televizních seriálech, na stříbrném plátně debutoval filmem DEEWANA (1991), z nějž se stal kasovní trhák a přinesl mu obdiv publika i prestižní ocenění Filmfare Award. S dalšími snímky začala jeho hvězda rychle stoupat, stejně jako počet cen Filmfare v jeho poličce. Zásadní se pro něj stala účast v megahitu DILWALE DULHANIYA LE JAYENGE (1995), kde ztvárnil pro něj charakteristickou postavu charismatického vtipálka s romantickou duší. Mnoho filmů, v nichž se Shahrukh později objevil, patří podle diváků i kritiků do zlatého fondu hindské kinematografie. Za všechny můžeme jmenovat třeba KUCH KUCH HOTA HAI (1998), KABHI KUSHI KABHIE GHAM (2001), DEVDAS (2002), VEER-ZAARA (2004), či OM SHANTI OM (2007).
K aktivitám snědého idolu ale nepatří jen herectví. Založil dvě produkční společnosti – Dreamz Unlimited a Red Chilli Entertainment, které vyrobily několik komerčních hitů, mezi nimi například snímky CHALTE CHALTE (2003) či MAIN HOON NA (2004). V obou si Shahrukh také zahrál. Milníkem v jeho producentské kariéře je trikový velkofilm RA.ONE (2011), jenž se v době svého uvedení stal do té doby nejdražším a technicky nejvyspělejším indickým snímkem, v němž vzduchem létají lidé, auta, vlaky a ve velkolepém finále i trosky Šivádžiho nádraží. Podle vlastních slov chce jako producent dělat takové filmy, které by oslovovaly diváky na celé planetě, nehledě na národnost či náboženství.
V roce 2007 dočasně nahradil Amitabha Bachchana na postu moderátora soutěže Kaun Banega Crorepati? (Chcete být milionářem?) a o rok později se ujal moderování pořadu Kya Aap Paanchvi Pass Se Tez Hain? (Jsi chytřejší než páťák?). Objevil se také v mnoha televizních reklamách, z nichž ty nejpopulárnější (a nejpovedenější) jsou na Pepsi.