Nancy Rubensová se narodila 30. května 1915 v americkém Washingtonu českým přistěhovalcům, kteří do Ameriky odjeli za lepší budoucností, jako Louisa – Rosa Janečková (v českém prostředí byla poté psána jako Olga Janečková či Lola Janečková). Otec však brzy zemřel a opuštěná matka odjela i s dětmi zpět do Čech. Po porodu čtvrtého dítěte však také zemřela a malá Olga osiřela.
I když byl její herecký výkon nemastný neslaný a nezkušený, čehož si samozřejmě všimla i odborná kritika, srdce diváků si ihned získala. I díky svým plavovlasým hustým vlasům, krásným zjevem, milé tváři a sportem zušlechtěné postavě se stala v letech 1936 – 1939 oblíbenou představitelkou různých rozmazlených a temperamentních dcerušek, manželek či dívek různých zaměstnání. V tomto období sehrála velké či menší úlohy v sedmi (často velmi sentimentálních) snímcích.
Po filmu SVĚTLO JEHO OČÍ si zahrála dceru Vlastu Karasovou ve Svitákově komedii DIVOCH (1936) s Theodorem Pištěkem, Rolfem Wankou, Antonií Nedošinskou a také Trudou Grosslichtovou, který se také natáčel v jugoslávských exteriérech, manželku Evu Skálovou v dalším melodramatu Jana Svitáka SRDCE NA KOLEJÍCH (1937) a vychovatelku Elenku ve Svitákově ROZVODU PANÍ EVY (1937).
Za dva roky se již představila ve čtyřech snímcích. Byly to velké i menší úlohy Božky Matějové v řadové operetce U SVATÉHO MATĚJE (1939) opět pod režijním vedením režiséra Jana Svitáka, ošetřovatelky v porodnici ve filmu TULÁK MACOUN (1939) Ladislava Broma, snoubenky mladého Jiřího Ostena (Raoul Schránil) Emči Jánské ve Slavínského komedii DĚDEČKEM PROTI SVÉ VŮLI (1939) a také společnice hraběnky (Leopolda Dostalová) Džidžety Dundové v Bromově BÍLÉ JACHTĚ VE SPLITU (1939), ve kterém se Rubensová opět vrátila do malebných jugoslávských krajin.