F. Šestka nebylo jméno filmaře ale jednalo se o filmovou šestku. Tedy o skupinu filmařů pracující pro zlínské studio FAB. Mezi tyto mladé filmaře patřil například pozdější filmový a oscarový režisér Elmar Klos či avantgardní, také oscarový, kameraman Alexandr Hackenschmied, jenž se výrazně uplatnil v USA pod jménem Alexander Hammid.
Mezi první snímky této skupiny bezesporu patří propagační snímek na pneumatiky a obuv TŘI MUŽI NA SILNICI (SLEČNU NEPOČÍTAJE) (1935). Ve snímku vystoupily ty největší hvězdy. Například Vlasta Burian, Hana Vítová, Čeněk Šlégl a hokejový reprezentant Československa Josef Maleček. Populární hudbu k filmu zkomponoval hudební skladatel Julius Kalaš.
Ještě tentýž rok následoval KONEC PRÁZDNIN (1935). V příběhu chlapce, který se vrátil z prázdnin, potřebujícího nové boty, firma Baťa propagovala své „levné a kvalitní boty pro každý věk“. Chlapcovi rodiče představovala výrazná a oblíbená operetní subreta a filmová herečka Marie Grossová a člen Národního divadla, rovněž filmový herec, Jiří Steimar.
Vzápětí přišel na plátna kin krátký film HLEDÁ SE PANÍ POLÁŠKOVÁ (1935), ke které F. Šestka napsala scénář. Snímek, v němž si například zahrála Milada Smolíková, Marie Bečvářová, Čeněk Šlégl, Václav Trégl a Ladislav Janeček, nás nabádal a upozorňoval, jak je obuv velmi levná. Pochopíme, jak dobré je mít i více druhů obuvi na různé druhy lidské činnosti. „Boty s neklouzavou podrážkou do kuchyně, teplé bačkory do obývacího pokoje, ozdobné střevíčky s labutěnkou do ložnice…“