Italská éra tzv. filmů bílých telefonů naservírovala ve 30. a 40. letech dvacátého století divákům řadu krásných hereček, k největším hvězdám tehdy patřila Assia Noris, která paradoxně a na rozdíl od většiny svých kolegyň uzavřela svou zářivou kariéru hned s rokem 1945. Zatímco řada jejích vrstevnic nacházela - i když v menších rolích - uplatnění ve filmech ještě několik desetiletí, Assia Noris zmizela z očí veřejnosti hned po skončení války a během padesáti let jejího dalšího života v ústraní se na ni hodně zapomnělo.
S Mariem Bonnardem natočila Assia Noris i své další filmy ve francouzsko-italské koprodukci (SVATEBNÍ POCHOD - La marche nuptiale, 1934), ke spolupráci ji přizvali i další režiséři jménem Mario; byli to Mario Mattoli, Mario Soldati, nejčastěji ale Mario Camerini, s nímž natočila devět filmů. Právě ten z ní učinil oblíbenou hvězdu stříbrného plátna, když ji několikrát postavil před kameru ve dvojici s neméně populárním Vittoriem de Sicou (DÁM MILIÓN - Daro un milione, 1935; ALE TO NENÍ NIC VÁŽNÉHO - Ma non e una cosa seria, 1936; PAN MAX - Il signore Max, 1936). Vesměs šlo o nenáročné romantické komedie dokonale reprezentující dnes často zatracovaný styl tzv. bílých telefonů, který pracoval s neoriginálními schématy chudá dívka - bohatý muž nebo naopak, přičemž Vittorio de Sica se v nich nezřídka vydával za někoho jiného, aby se přesvědčil o pravé lásce prosté dívky.
V polovině třicátých let prožila Assia Noris krátký románek s Robertem Rossellinim, který byl tehdy ještě chudým střihačem a na svou pozoruhodnou kariéru režiséra si musel ještě počkat. V roce 1936 jej Assia proto opustila a putovala do náruče svého nejčastějšího chlebodárce Maria Cameriniho. Kromě Cameriniho ale točila i s jinými režiséry, připomeňme alespoň Goffreda Alessandriniho v jehož hudebním filmu ŽENA MEZI DVĚMA SVĚTY (Una donna tra due mondi, 1936) se setkala s českým houslovým virtuosem Vášou Příhodou nebo Righelliho komedii TI DVA (Quei due, 1935), v níž stála po boku bratrů de Filippových.
Z dalších Cameriniho filmů připomeňme romantickou komedii KRÁSNÁ ZLODĚJKA (Batticuore, 1939); tady hrála zlodějku, kterou její okolí považuje za baronku, a jejím partnerem tu byl anglický herec John Lodge. Trojroli jedné ženy v různých obdobích života pak ztvárnila po boku Gina Cerviho v melodramatu VALČÍK JEDNÉ NOCI (Una romantica avventura, 1939). Mezi kvalitnější Cameriniho počiny patřila komedie s kriminální zápletkou POPLACH V OBCHODNÍM DOMĚ (I grandi magazzini, 1939), kde opět vytvořila pár s Vittoriem de Sicou. Na počátku druhé světové války se Assia Noris díky svému napůl ruskému původu ocitla v nejistotě a v roce 1940 se za Cameriniho provdala.