Herečka Yvonne Furneaux užívala francouzský umělecký pseudonym a je rodačkou z Francie, ve skutečnosti je ale původem Angličankou. Točila v několika evropských zemích, účast v béčkových mezinárodních projektech střídala s výstupy v zásadních filmech slavných režisérů, její kariéra je ale dnes již více než čtyřicet let minulostí. Její vlastní jméno zní Elizabeth Yvonne Scatcherd, narodila se v Roubaix na francouzsko-belgických hranicích. K jejímu anglickému původu dodejme, že její otec Joseph Scatcherd pracoval v Roubaix jako ředitel pobočky britské banky Lloyds Bank.
Její věhlas brzy pronikl i mimo Británii a příležitost uplatnit kromě půvabů také znalost italštiny se jí naskytla v podobě nabídky od společnosti Cinecitta. V Itálii pak se slavným Michelangelem Antonionim natočila film PŘÍTELKYNĚ (Le amiche, 1955), v němž se prosadila jako jedna z přítelkyň hlavní hrdinky (Eleonora Rossi Drago). Přes nesporné fyzické přednosti, hereckou průpravu a znalost několika jazyků se pak Yvonne Furneaux několik let pohybovala v kvalitativně podružných titulech různých žánrů, kromě Itálie znovu točila i v Británii (PRINC S ČERVENOU MASKOU – Il principe dalla maschera rossa, 1955; MUMIE – Terror of the Mummy, 1959; VIA MARGUTTA, 1960), hrála také v několika britských televizních seriálech.
Do mezinárodního povědomí pronikla Yvonne Furneaux znovu s Felliniho slavným filmem SLADKÝ ŽIVOT (La dolce vita, 1960), v němž jako zdrogovaná snoubenka Emma vytvořila dvojici s ústředním hrdinou (Marcello Mastroianni). Po boku Felliniho a Anity Ekberg pak byla jednou z nejobletovanějších celebrit na festivalu v Benátkách. Nato byla poprvé k natáčení přizvána i do rodné Francie, kde ve filmu HRABĚ MONTE CHRISTO (Le comte de Monte Cristo, 1961) ztvárnila půvabnou Mércèdes, bývalou snoubenkou titulního hrdiny (Louis Jourdan). Velké role dostala i v doznívající éře italského žánru sandálu a meče, titulní úlohu královny Semiramis hrála ve filmu JÁ, SEMIRAMIS (Io, Semiramide, 1963), jako Helena Trojská se pak objevila ve snímku IL LEONE DI TEBE (1964).
Z její další filmografie si zmínku zaslouží britský thriller HNUS (Repulsion, 1965) režiséra Romana Polanského, v němž s Catherine Deneuve vytvořila nesourodou sourozeneckou dvojici. Tehdy točila také pro západoněmeckou produkci (SMRTELNÉ PAPRSKY DR. MABUSEHO – Die Todesstrahlen des dr. Mabuse, 1964). Ve Francii byla její poslední prací kriminálka VRAŽEDNÉ ŠAMPAŇSKÉ (Le scandale, 1967), v níž pod režijním vedením Claude Chabrola vytvořila postavu Christine, podnikavé a proradné sestřenice hlavního hrdiny (Anthony Perkins). Později hrála manželku Vittoria Gassmana v italském filmu JMÉNEM ITALSKÉHO LIDU (In nome del popolo italiano, 1971). V režii Rolfa Thiele pak ještě hrála velkou roli profesorovy manželky ve filmu POKUŠENÍ ZA LETNÍHO VÁNKU (Versuchun im Sommerwind, 1972).