Tanečnice a herečka Lucretia Hickerson je ve světě filmu známá pod pseudonymy Lucretia Love či Lucrezia Love. Tato 165 cm vysoká blondýnka se narodila ve Spojených státech, ale většina její herecké kariéry je spjata s italským filmem. Tím, že filmovala v šedesátých a sedmdesátých letech dvacátého století, hrála zejména ve spaghetti westernech, krimi snímcích a komediích. Lucretia byla nejstarší z osmi dětí.
Na filmovém plátně proběhla premiéra filmu s Lucretií Love 17. prosince 1965. Jednalo se o akční drama Da Istanbul ordine di uccidere. Ve stejném roce ještě hrála Lucretia ve Stenově romantické komedii Amore all'italiana, kde několik rolí vytvořili zejména Walter Chiari a Raimondo Vianello. Flavia, matka Arnalda (jedna z rolí Vianella), byla rolí Lucretie. Roku 1966 si poprvé zahrála v hororu. Jako neteř Ladislava Gropera (Mel Velles) hrála v hororu The She Beast, pojednávajícím o dívce, která je posedlá duchem čarodějnice z osmnáctého století. Ve stejném roce okusila Lucretia také velmi populární spaghetti westerny, a to jako Carmen po boku Glenna Saxona ve snímku Vaya con Dios, gringo!. Bruno Corbucci ji obsadil do role Vanessy v hudební komedii Peggio per me... meglio per te (1967). S Brunem Corbuccim natáčela ještě roku 1971, a to lehce erotickou komedii Quando gli uomini armarono la clava e... con le donne fecero din-don, kde si jako Lella zahrála s Antoniem Sabatem či Nadiou Cassini.
Žánry si prošla Lucretia v podstatě všechny, a tak mohla být viděna i v klasických zločineckých filmech jako například Il diavolo a sette facce (1971), zde v roli Margaret. Adrianu Morganty ztvárnila ve filmu La ragazza fuoristrada (1973). V sci-fi snímku Fenomenal e il tesoro di Tutankamen (1968), pojednávajícím o drancování hrobky v Egyptě a zlaté relikvii, vytvořila jednu z hlavních rolí (Mike Shevlove).
Hlavní roli Zanabe hrála v komedii Zenabel (1969), kde hrála dívku ze skromných poměrů, která zjistí, že je dcerou španělského šlechtice. Jiná komedie, I due figli di Trinità (1972), jí dala příležitost zahrát si s velkými komiky Cicciem Ingrassiou a Francem Franchim. Komedií plnou krásných žen (Lucretia Love, Edwige Fenech, Malisa Longo, Dada Gallotti) byl snímek Mariana Laurentiho La Bella Antonia, prima Monica e poi Dimonia (1972).