Francouzská herečka Marcelle Arnold byla v poválečném období hojně obsazovanou představitelkou vedlejších rolí, objevovala se převážně v komerční produkci nevysokých uměleckých ambicí, hodnotnější příležitosti ale dostávala v divadle. Byla rodačkou z městečka Thonon-les-Bains na břehu Ženevského jezera, dětství ale strávila v Saint-Chamond. Pocházela z dobře situované rodiny, její otec byl ředitelem textilní továrny. Marcelle maturovala na církevním gymnáziu, poté si ještě doplňovala vzdělání ve Švýcarsku.
V padesátých letech točila několik filmů ročně, oproti výše zmíněným postavám však hrála jen drobnější role, objevovala se v různých žánrech, několikrát si vyzkoušela i historický kostým, například ve výpravném životopisném filmu MARIE ANTOINETTA (Marie Antoinette reine de France, 1956) hrála princeznu Adelaidu, tetu Ludvíka XVI. I když byla Marcelle Arnold v této době značně zaměstnávaná filmem, uspokojení jí přinášelo hlavně divadelní herectví. Ráda vzpomínala například na hru Zámek ve Švédsku od Françoise Sagan, v níž hrála několik let v Théâtre de l'Atelier.
Díky své vizáži byla Marcelle Arnold později ve filmech obsazována do rolí staropanenských a nepříliš sympatických žen. Oddanou sekretářku Morinovou hrála ve dvou špionážních filmech s Jeanem Maraisem v titulní roli (CTIHODNÝ STANISLAV – L'honorable Stanislas, 1963; STŘÍLEJTE NA STANISLAVA – Pleins feux sur Stanislas, 1965), mihla se i jako ošetřovatelka po boku J. P. Belmonda (OPICE V ZIMĚ – Un singe en hiver, 1962). Další postavu sekretářky hrála v méně známé komedii KARAMBOLY (Les carambolages, 1963) s Louis de Funèsem. Tady šlo zdůraznění absence ženských půvabů tak daleko, že její postava byla nadabována mužem (Daniel Ceccaldi; mužský dabing byl zachován i v české verzi).
V posledních letech její umělecké dráhy začala nad filmem převažovat práce v televizi, kde hrála hlavně v televizních seriálech, ze závěru její početné filmografie připomeňme alespoň melodrama VĚCI ŽIVOTA (Les choses de la vie, 1970), v němž hrála matku představitelky hlavní role (Romy Schneider). Krátce nato dospěla k vrcholu své divadelní kariéry, když byla na pět let angažována na nejprestižnější scénu Comédie Française, kde dostala několik zajímavých příležitostí v klasickém repertoáru (Idiot, Cyrano z Bergeracu).