„Mohu s jistotou říct, že každou filmovou roli, která mi kdy byla nabídnuta a která měla určitou kvalitu, dostal nakonec někdo jiný.“
Zazářila jako žena Jamese Masona v dramatu Silnější než život (1956), byla dívkou vojáka Deana Martina ve válečném snímku podle románu Irwina Shawa Mladí lvi (1958) a přítelkyní ambiciózního právníka Paula Newmana v dramatu Hoši z Filadelfie (1959). Objevila se po boku dalších hvězd té doby: Montgomery Clift, Marlon Brando, Richard Burton, Kirk Douglas. Opět to byly většinou křehké manželky nebo přítelkyně. S nástupem televize přišla vlna seriálů. V roli manželky policejního detektiva se představila ve dvoudílné epizodě seriálu Uprchlík (1963), pravidelné role měla v seriálech Peyton Place (1964) a v mýdlové opeře All My Children (1970).
Často představovala bohaté dámy, resp. ženy z vyšší společnosti, příležitostně byla na stříbrném plátně i součástí „temné strany“: jako Marian vedle tehdy populárních „Rat Pack“ (Frank Sinatra, Dean Martin, Sammy Davis Jr.) v muzikálu z období prohibice Robin a 7 maskovaných (1964) nebo jako manželka zloděje ve westernovém dramatu Hombre (1967) s Paulem Newmanem. Jeviště zůstalo nadále součástí jejího profesního života. V roce 1970 získala Cenu Sarah Siddonové za hlavní roli v komedii „Forty Carats“, kterou předvedla v divadle v Chicagu; hra byla později zfilmovaná s Liv Ullmann a uvedená jako 40 Carats (1973).
Jako prohnaná Nora Clavicle hostovala v televizním seriálu Batman (1966), v akčním sci-fi seriálu The Bionic Woman (1976) zase představovala matku ženské hrdinky. V roce 1984 debutovala na Broadwayi, a sice v představení „A Woman of Independent Means“ a za svůj výkon obdržela cenu losangeleských divadelních kritiků; hra byla později zfilmována se Sally Field a uvedena jako TV minisérie Sama proti osudu (1995). Měla pravidelnou roli babičky Ruth Camden v seriálu Sedmé nebe (1996), objevila se v seriálu Krajní meze (1998) a byla jedinou herečkou, která si zahrála v tomto i v seriálu The Outer Limits (1964).