"Nevydržím na místě a mí partneři na mě kvůli tomu žárlí. Nechápou, že to, že pořád někde lítám ještě neznamená, že si to tam rozdávám s někým jiným."
Rhona se pak několik let pohybovala po londýnské klubové scéně a postupně ji začalo přitahovat herectví. Po roce stráveném na tříleté herecké škole měla pocit, že víc už umět nepotřebuje a rozhodla se zkusit štěstí na prknech co znamenají svět a v televizi. První větší role se dočkala v britské televizní minisérii "THE MAN WHO MADE HUSBANDS JEALOUS" (1997) a rok nato debutovala i ve filmu dobrodružnou fantasy pro děti KID IN ALADDIN´S PALACE (1998), kde si zahrála Šeherezádu. Po štěcích ve snímcích MONK DAWSON a KRUPIÉR s Clivem Owenem, přišla další trochu výživnější role hradní paní v post-apokalyptickém béčku BEOWULF (1999) s Christopherem "něčím se živit musím" Lambertem.
Téhož roku se její herecká kariéra slibně rozběhla díky účinkování v populárním americkém seriálu pro mládež PARTY OF FIVE, které ji přineslo vedlejší role ve Verhoevenově hororu MUŽ BEZE STÍNU (2000), kde byla znásilněna neviditelným Kevinem Baconem a v krimi SEJMĚTE CARTERA (2000) se Sly Stallonem. Následovaly komedie ALI G INDAHOUSE (2001) a HOLKA NA ROZTRHÁNÍ (2001), thrillery SMRT NA DÁLNICI (2002) a ŽIVOT DAVIDA GALEA (2002) a úspěšné právnické seriály "PRACTICE" a jeho spin-off "BOSTON LEGAL" Davida E. Kelleyho (NEMOCNICE CHICAGO HOPE, ALLY MCBEALOVÁ). Opakovaně také vystoupila v seriálu PLASTICKÁ CHIRURGIE S.R.O..