"Myslím, že jsem Hollywood nikdy nepochopila.“
Točila v té době u několika hollywoodských společností a za krimi KŘÍŽOVÝ VÝSLECH (1947) se dočkala nominace na Cenu Akademie pro “nejlepší herečku ve vedlejší roli“. Uznávanou roli měla vedle Humphreyho Bogarta v mysteriózní romanci IN A LONELY PLACE (1950) – s Bogartem, který do role prosazoval svoji ženu, údajně příliš nevycházela. Ačkoli dnes je tato považována za jedno z jejích nejlepších filmových předvedení, ve své době jí v kariéře nijak nepomohla; film se nestal kasovním trhákem a Howard Hughes, majitel RKO, připustil, že ji nikdy neviděl v hvězdné roli. Když žádala, aby mohla být uvolněna pro filmy VČERA NAROZENÍ (1950) a MÍSTO NA VÝSLUNÍ (1951), Hughes odmítl a přinutil ji vzít vedlejší roli v dobrodružném filmu MACAO (1952).
Svého Oskara pro “nejlepší herečku ve vedlejší roli“ se dočkala za výkon v dramatu MĚSTO ILUZÍ (1952), ve kterém ztvárnila ženu spisovatele-scénáristy. K dalším pozoruhodným rolím patří intrikářka Irene Nievesová z SUDDEN FEAR (1952), femme fatale Vicki Buckleyová z HUMAN DESIRE (1953) a mafiánská holka Debby Marshová z krimi VELKÝ ZÁTAH (1953) s Lee Marvinem. Často se o ní mluvilo jako o herečce, se kterou není lehké pracovat. Po muzikálu OKLAHOMA! (1955) začala její kariéra upadat, což taky souviselo s koncem éry filmu-noir, který byl její doménou. Postupně se vrátila k divadlu, příležitostně však dále brala vedlejší role v menších projektech a objevovala se také v televizi: seriál “Harrigan and Son“ (1960).
"Provdala jsem se za režiséra Nicholase Raya a lidé zívali. Později jsem si vzala jeho syna a z reakce tisku byste si mohli myslet, že jsem spáchala incest nebo snad vykradla kolébku!"