"Úspěšný muž je ten, který vydělá víc peněz, než může žena utratit. Úspěšná žena je ta, která dokáže takového muže najít.“
Její “objevení“ se stalo jednou z legend hollywoodského šoubyznysu. Místo vyučování – chodila tehdy ještě na střední školu Hollywood High – si šla do bistra na rohu Sunset Boulevard koupit kolu a tam si jí také všiml vydavatel “Hollywood Reporter“ William R. Wilkerson a zeptal se jí, jak by se jí libilo hrát ve filmech. Doporučil ji následně komikovi-agentovi Zeppo Marxovi, ten ji nechal podepsat smlouvu a představil režiséru Mervynu LeRoyovi, který ji obsadil do dramatu THEY WON'T FORGET (1937) vedle Claude Rainsa a Otto Krugera. Jako komparzistka se ještě v tomtéž roce zúčastnila natáčení dramatu ZRODILA SE HVĚZDA (1937), malou roli měla vedle Mickeyho Rooneyho v komedii LOVE FINDS ANDY HARDY (1938). Od roku 1939 nosila blond vlasy.
Díky přiléhavým kostýmům si vysloužila přezdívku "The Sweater Girl" (žena s bujným poprsím) a během 2. světové války se z ní také díky filmům jako ZIEGFELD GIRL (1941), JOHNNY EAGER (1942) a dalším (s Clarkem Gablem), stala oblíbená “plakátová dívka“, podobně jako například z Betty Grable nebo Ann Sheridan. Ve filmu Dr. JEKYLL A PAN HYDE (1941) se Spencerem Tracym měla původně hrát postavu děvky a Bergmanová nevinnou dívku, Tracyho snoubenku. Bergmanová však měla zájem o roli Turnerové a tak došlo k jejich výměně. Po válce pokračovala úspěšným filmem-noir POŠŤÁK VŽDY ZVONÍ DVAKRÁT (1946), kde se objevila vedle Johna Garfielda v roli, o které později prohlásila, že byla její nejoblíbenější. Kritikové jásali a dnešní žánrová klasika, která se v roce 1981 dočkala remaku, pro ni tehdy znamenala zásadní obrat.
V 50. letech však přišla série filmů, které kasovně propadly a MGM se jí náhradou pokusilo obsadit do muzikálů. VESELÁ VDOVA (1952, The Merry Widow) si nevedla špatně, velebena pak byla Lana za svůj výkon v Minnelliho dramatu s Kirkem Douglasem MĚSTO ILUZÍ (1952) a později zazářila vedle Johna Waynea ve válečném PRONÁSLEDOVÁNÍ NA MOŘI (1955). Po romanci DIANE (1956) s Rogerem Moorem se studio rozhodlo, že jí už smlouvu neprodlouží. Soudním rozhodnutím se velká hollywoodská studia byla nucena vzdát svých biografů a přicházela navíc éra televize a zábavychtiví diváci zůstávali doma. Turnerová byla jen jednou z hereček MGM, které byly “odejity“.